قسمت چهاردهم: چرا گوگل(Google)؟

 قسمت چهاردهم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت چهاردهم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت دوازدهم رسیدیم. البته شما از طریق لینک‌های روبرو سیزدهم، دوازدهم، یازدهم، دهم، نهم، هشتم، هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در این پست به شما آموزش می‌دهیم و می‌گوییم که چطور سایت‌های مشابه خود را که دارای رنکیگ بالایی هستند، آنالیز کنید. با اینکار می‌توانید نقاط مثبت آنها را کشف و استخراج نمایید و برای بالا کشیدن سایت خود از آن استفاده نمایید.

برای آنالیز سایت‌های مشابه ابتدا باید آنها را شناسایی کنید. برای شناسایی آنها باید کلیدواژه‌ای را که شما می‌خواهید سایت خود را برای آن بهینه کنید، در گوگل سرچ نمایید و سایت‌های که لیست می‌شود باید آنالیز کنید.

مراحل آنالیز به سه بخش تقسیم می‌شود: ۱- آنالیز لینک‌های خارجی به آن سایت مدنظر ۲ – آنالیز کلیدواژه یا عنوان استفاده شده در لینک ۳- آنالیز میزان بزرگی سایت مشابه

مرحله دوم: برای آنالیز کلیدواژه یا عنوان استفاده شده برای لینک خارجی در سایت، گفتیم ابتدا باید سایت‌های که به سایت مشابه (رقیب) ما لینک داده‌اند را با ترفند ( link:www.joruit.ir) شناسایی و سپس لینک‌های خارجی موجود در سایت را بررسی نماییم.

ما باید تمام لینک‌هایی خارجی که به سایت مشابه داده شده است را شناسایی و کلیدواژه‌های مورد استفاده در آن لینک‌ها را استخراج و یاداشت، تا در بهینه‌سازی سایت خود از آن استفاده کنیم.

تا اینجای کار، دو مرحله از سه مرحله توضیح داده شده و مورد آخر در پست‌ آتی تشریح می‌گردد.

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژورنال تکنولوژی ژوریت در میان بگذارید…

 

همچنین از طریق لینک‌های روبرو  اول، دوم، سوم، چهارم می‌توانید به قسمت‌های قبلی مربوط به “چرا تولید محتوا تخصص است…؟” دسترسی داشته باشید و نحوه انتشار محتوای تولیدی خود را انتخاب نمایید.

 

😉 برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژورنال تکنولوژی ژوریت بپیوندید… 😉

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *