قسمت چهارم: چرا تولید محتوا تخصص است…؟

قسمت چهارم: چرا تولید محتوا تخصص است...؟

 

“قسمت چهارم: چرا تولید محتوا تخصص است…؟”


در این سری از پست‌ها موضوع تولید محتوا بطور کامل باز و مورد بحث قرار می‌گیرد. اما در هر پست فقط در حد یک پاراگراف در این مورد توضیح داده می‌شود.

در پست‌های اول و دوم در مورد تعریف محتوا و انواع محتوا توضیح داده شد. در پست سوم بیان شد که برای انتشار محتوا باید روشها و استراتژی‌هایی برگزینیم که از تولید محتوا نیز سخت‌تر خوانده شد. گفتیم که برای روش انتشار محتوا و اینکه در چه جاهایی منتشر گردد باید حوزه‌ی محتوای خود (موضوع) را مشخص نمایید.

 

تولید محتوا تخصص است. چون، باید ابتدا موضوعات سایت خود را مشخص نمایید. شما باید مشخص کنید برای چه اشخاصی و در چه گروه‌های سنی می‌خواهید محتوا تولید نمایید. اینکه مشخص کنید موضوع کاری محتوای شما چیست و برای چه کسانی می‌خواهید محتوا تولید نمایید، کاری فوق‌العاده مهم و استراتژیک است.

 

مراحل تولید محتوا

۱- مشخص کردن حوزه و موضوع محتوا

۲- مشخص کردن گروه سنی تولید محتوا

۳- مشخص کردن روش و استراتژی انتشار محتوا

۴- مشخص کردن محل انتشار محتوا

۵- مشخص کردن نوع زبان نوشتار محتوا

۶- مشخص کردن شکل انتشار محتوا

 

برای این پست کافیست و انشاا.. مراحل بالا در پست‌های آتی باز و تشریح می‌گردد…

لطفا نظرات خود را در مورد این پست با ژورنال تکنولوژی ژوریت در میان بگذارید…

 

البته شما از طریق لینک‌های روبرو یازدهم، دهم، نهم، هشتم، هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول می‌توانید به پست‌های مربوط به “بازاریابی موتورهای جستجو” دسترسی داشته باشید.

همچنین از طریق لینک‌ روبرو  اول، دوم، سوم می‌توانید به پست‌های مربوط به “چرا تولید محتوا تخصص است…؟” دسترسی داشته باشید.

 

😉 برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژورنال تکنولوژی ژوریت بپیوندید… 😉

منبع: وب‌سایت ژورنال تکنولوژی ژوریت

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *