۷ نرم افزار مدیریت و همکاری کسب و کار در محیط ابری

7 نرم افزار مدیریت و همکاری کسب و کار در محیط ابری

“۷ نرم افزار مدیریت و همکاری کسب و کار در محیط ابری”


ما نمی توانیم این واقعیت را رد کنیم که بسیاری از کسب و کارها، در حال حاضر بیشتر از سیستم‌های همکاری ابری استفاده می‌کنند. بسیاری از تیم‌های کسب و کار امروزه اغلب در سراسر محل کار، از محیط ابری برای ارتباط با همکاران بهره می‌گیرند.

حتی برخی از افراد خانه‌هایشان کار می‌کنند. با ظهور این تکنولوژی، کارکنان و کارگران می‌توانند اساسا در هر کجا باشند. اما با تمام این اوصاف، این تحرک و انعطاف‌پذیری، بدون ابزار همکاری کسب و کار خوب اتفاق نمی‌افتد.

خوشبختانه، برنامه های همکاری ابری خوبی برای تحقق این کار وجود دارد که می تواند به سازماندهی کسب و کارهای آنلاین و تلفن همراه‌ها کمک کند.

ژورنال تکنولوژی ژوریت، هفت مورد از این برنامه‌ها را برای موفقیت و همکاری تیم کسب و کار شما در محیط ابری، لیست کرده است.

• ASANA

Asana یک ابزار مدیریت وظایف در محیط کسب و کار در محیط ابرب است که به تیم اجازه می دهد تا برنامه هایی را که با آنها کار می‌کنند، برنامه‌ریزی، اشتراک‌گذاری، سازماندهی و پیگیری روند پیشرفت نمایند. این برنامه دارای یک رابط آسان و ساده برای استفاده است و تا ۳۰ کاربر به صورت رایگان می‌توانند با آن کار کنند.

 

• TRELLO

اگر می‌خواهید یک تصویر بصری از پروژه‌ها در محیط کار به اشتراک بگذارید، Trello برنامه کامل برای شما و تیم شماست. Trello اجازه می‎دهد تا شما تا یک تخته سیاه آنلاین بسازید و با سرعت زیاد، با تیم خود به همکاری و پیگیری پروژه‌ها بپردازید.

 

• BASECAMP

سازماندهی کسب و کار و برقراری ارتباط با تیم خود را به روش سیستماتیک Basecamp بسپارید. Basecamp به شما اجازه می دهد که در گروه‌های بحث و گفتگو با تیم خود در مورد آخرین پروژه‌ها صحبت کنید و همچنین می‌توانید لیستی از کارهای خودتان ایجاد و با همکاران در مورد آن به بحث و گفتگو بپردازید.

 

• SLACK

با ایمیل‌های طولانی خداحافظی کنید و با Slack خوش بگذرانید. این یک برنامه همکاریست که به شما اجازه می‌دهد تا به طور موثر با تیم خود چت کنید. Slack در مقایسه با ایمیل‌های طولانی، پیام‌های کوتاه‌تر برای چت ارائه می‌دهد که به شما و هم تیمی‌هایتان کمک می‌کند تا به طور موثرتری ارتباط برقرار نمایید.

 

• ZOHO PROJECTS

یک برنامه مدیریت پروژه مبتنی بر ابر است که به شما با یک رابط کاربری بصری و ساده کمک شایانی می‌کند. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های همکاریست که شما می توانید به راحتی ارتباط با گروه خود ارتباط برقرار نمایید و کارها را پیگیری کنید. همچنین شما می‌توانید اسناد را در محیط ابری آپلود کنید.

 

• WRIKE

Wrike یک ابزار مدیریت پروژه است که به شما در پیشرفت و پیگیری پروژه‌هایتان کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با تیم خود ارتباط برقرار کنید و مطمئن شوید که همه در مسیر در حال حرکت هستند.

 

• ZILLABLE

Zillable یک برنامه مبتنی بر محیط ابر می‌باشد که با نوآوری بالا، مجموعه‌ای از ابزارها را برای همکاری ارائه نموده است. همچنین دارای یک آلارم هشدار می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا جریان کاری خود را بسیار ساده‌تر پیگری نمایید.

نکته قابل توجه این است که Zillable رایگان می‌باشد و برای استفاده، شما به راحتی می‌توانید ثبت‌نام کنید و با تیم خود همکاری نمایید.

 

به طور خلاصه، این برنامه‌های همکاری مبتنی بر ابر انجام هر کاری را ساده‌تر، مرتب‌تر، منظم‌تر، کارآمدتر و سودآورتر می‌کند.

لطفا نظرات خود را در مورد این پست با ژورنال تکنولوژی ژوریت در میان بگذارید…

 

البته شما از طریق لینک‌‌های روبرو ۱۰ اپلیکیشن برتر در فروشگاه Google Play، اپلیکیشن طراحی اشکال سه بعدی در دنیای واقعیت مجازی، ۱۰ اپلیکیشن برتر و پرکاربرد در App Store، اپلیکیشن Face Swap جدید توسط مایکروسافت برای دستگاه‌های اندروید و IOS  می‌توانید به پست‌های گذشته مربوط به اپلیکیشن دسترسی داشته باشید…

 

😉 برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژورنال تکنولوژی ژوریت بپیوندید… 😉

منبع: وب‌سایت phonesreview

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *