قسمت یازدهم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت یازدهم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت یازدهم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت یازدهم رسیدیم. البته شما از طریق لینک‌های روبرو دهم، نهم، هشتم، هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در پست‌های قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند.

در پست‌های قبلی مربوط به “چرا گوگل؟”، گفته شده که کلید واژه در واقع کلماتی هستند که وقتی افراد از طریق گوگل به سرچ می‌پردازند، از طریق آن کلمات به شما می‌رساند.

همچنین چندین روش برای تاکید کلیدواژه‌ها در متن گفته شد که حال در این پست مروری کلی بر روی آنچه گفته شده تا به امروز خواهیم داشت.

شما باید دقت داشته باشید که برای تعیین کلیدواژه، حتما از کلمات چند بخشی، بخصوص دو یا سه بخشی، استفاده نمایید. همچنین باید توجه کنید از تگ‌های H1  تا H6 در متن خود استفاده کنید، مخصوصا تگ H2، که طبق مطالعات گوگل به این تگ علاقه‌ی خاص  دارد.

نکته سومی که باید در نظر داشته باشید، استفاده از تگ‌های تاکید کلیدواژه مانند بلد کردن، ایتالیک و یا نقل قول حتما بهره بگیرد.

نکته چهارم، تولید محتوا به شکلی انجام گیرد که به پست‌های قبلی مرتبط و از کلمات کلیدی طوری استفاده کنید که آنها را به لینک‌های محتوایی یا داخلی (مراجعه شود به پست دهم ) تبدیل کنید.

سخن آخر اینکه، اگر شما تا  اینجای کار، نکات گفته شده را رعایت کنید می‌توانید یک متن خوب تولید نمایید. حال باید نکات دیگر را اعمال نمایید که انشاا.. در پست‌های آتی به آنها می‌پردازیم.

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

 

همچنین از طریق لینک‌های روبرو  اول، دوم می‌توانید به پست‌های مربوط به “چرا تولید محتوا تخصص است…؟” دسترسی داشته باشید و نحوه انتشار محتوای تولیدی خود را انتخاب نمایید.

 

😉 برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید… 😉

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

برچسب‌ها:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *