قسمت دهم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت دهم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت دهم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت دهم رسیدیم. البته شما از طریق لینک‌های روبرو نهم، هشتم، هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در پست‌های قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند.

در طی چند پست اخیر روش برای تاکید کلیدواژه‌ها در متن گفته شد که راه آخر تاکید کلیدواژه در محتوای تولیدی، دادن لینک داخلی به محتواهای قبلی سایتتان است. برای مثال در نظر بگیرید که در مورد یک موضوع خاص در حال ارائه محتوا هستید که قبلا در پست‌های گذشته به آن اشاره کرده‌اید.

شما به راحتی می‌توانید محتوای خود را طوری تولید نمایید که در متن از کلیدواژه‌ای استفاده کنید که به محتوای گذشته ربط داشته باشد و آن کلیدواژه را به پست قبلی لینک کنید.

انشاا… در پست آینده (قسمت یازدهم) یک مرور کلی بر روی آنجه تا امروز گفته شد خواهیم داشت و همه روش‌های تاکید کلیدواژه در متن را بازبینی خواهیم کرد.

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

 

😉 برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید… 😉

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *