قسمت نهم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت نهم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت نهم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت نهم رسیدیم. شما از طریق لینک‌های روبرو هشتم، هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در پست‌های قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند.

و همچنین گفته شد با استفاده ار تگ‌ها و روش‌های مختلف بر کلیدواژه خود در متن تاکید کنید.

در پست قبلی اشاره کردیم که باید چگالی کلمات کلیدی را در محتوای تولیدی درنظر گرفته شود و چگالی ۲ درصد مقدار مناسبی است. توجه داشته باشیم که نه کمتر از این مقدار کلمات کلیدی قرار دهیم، نه بیشتر.

اگر کمتر از ۲ درصد باشد به سایت خود خیانت بهینه‌سازی کرده‌ایم، در واقع بهینه‌سازی انجام نگرفته است. اگر بیشتر باشد گوگل آن یک سایت گوگل زننده در نظر می‌گیرد و فکر می‌کند شما با استفاده بیشتر از کلمات کلیدی قصد گول زدن آن را دارید.

برای این قسمت کافیست، با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *