گزارش سلامتی: مواد غذایی طبیعی، چربی سوزی طبیعی

گزارش سلامتی: مواد غذایی طبیعی، چربی سوزی طبیعی

“گزارش سلامتی: مواد غذایی طبیعی، چربی سوزی طبیعی”


به رغم تمام تلاش های بسیار، آیا هنوز هم احساس می‌کنید که شکم شما قطر بالایی دارد (اضافه وزن دارید)؟ خوب، به تمرینات و رژیم غدایی خاصی برای خالص شده از دست این مضعل همیشگی نیاز دارید. با ما همراه باشید به بگوییم چه کار کنید.

در واقع، چربی شکم آخرین و سخت‌ترین بخش برای از بین بردن است، در نوع خوردن خود تجدینظر نمایید. در این پست ژوریت چربی سوزهای طبیعی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از آنها برای حل تمام مشکلات مربوط به چربی شکم راحت شوید.

این لیست چربی سوزهای طبیعی فقط برای افرادی نیست که اضافه وزن دارند؛ بلکه ممکن است افرادی نیز دارای وزن مناسب باشند و مشکل چربی داشته باشند. و برای خلاص شدن از دست چربی اضافه می‌توانند از این لیست استفاده کنند.

 

 

فهرست مواد غذایی چربی‌سوز شکم

۱٫ مواد غذایی رژیمی

برخی غذاهای غنی شده مانند ماست، ماست، کلم، کلم، و غیره حاوی پروبیوتیک هستند که واقعا برای شکم و بدن شما مناسب است. پروبیوتیک ها باکتری‌های مفیدی هستند که در تقویت ایمنی و تنظیم عملکرد خلط کمک می‌کنند و باعث برانگیختن نفخ می‌شوند.

۲٫ جو

جوها سلامت‌ترین غذایى هستند که می‌توانید پیدا کنید. آنها نه تنها برای افراد دیابتی مفیدند، بلکه برای افرادی که مایل به از دست دادن وزن هستند، نیز مفید می‌باشند.

۳٫ آجیل

آجیل دارای مزایای فراوانی است. بادام، گردو، بادام زمینی، پسته، برخی از دسته آجیل هستند، که می‌توانند در کاهش چربی شکم به شما کمک کنند. افرادی که آجیل مصرف می‌کنند، می‌توانند به راحتی چربی شکم خود را آب نمایند، تا افرادی که بیشتر مواد غذایی حاوی کربوهیدرات می‌خورند.

آجیل مقدار زیادی چربی‌های غیر اشباع دارد که واقعا برای قلب مفید است. آجیل همچنین دارای منیزیم است که می تواند خلق و خوی را شاد نماید. چون کمبود منیزیم در بدن می‌تواند خواب را مختل و منجر به افسردگی و افزایش اشتیاق غذایی شود.

۴٫ توت‌ها

توت ها منبع فیبر و آنتی اکسیدان‌ها هستند. این موادغذایی حاوی مقدار کمتری شکر نسبت به سایر میوه ها است. بنابراین، انواع توت ها در وعده های غذایی خود قرار دهید. شما می توانید از انواع زغال اخته، تمشک و غیره را استفاده نمایید.

۵٫ روغن زیتون

روغن زیتون یک روغن گیاهی است که بسیار سالم و مغذی است. این روغن در طولانی مدت بر روی کاهش وزن شما تاثیر دارد. بنابراین روغن زیتون را در تمام پخت و پزهای خود استفاده کنید و از مصرف غذاهای سرخ شده با روغن‌های دیگر اجتناب کنید.

۶٫ تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقداری زیادی پروتئین است که بدن به آن نیاز دارد. شاید باور نکنید ولی مصرف تخم مرغ نیز باعث کاهش وزن، کاهش چربی شکم می‌شود. شما می‌توانید تخم مرغ را در شکل های مختلف آماده کنید و مصرف نمایید.

۷٫ ماهی

ماهی به عنوان بهترین غذا برای انسان شناخته شده است که به کاهش وزن کمک شایانی می‌کند. این موادغذایی شامل پروتئین های سالم، امگا ۳ و پروتئین های کمیاب در غذاهای دیگر است که می‌توانند به شما احساس پر بودن کاذب، برای کاهش مصرف غذایی، دهد.

غذاهای غنی از امگا ۳ می‌توانند سلامت قلب شما را افزایش دهند و خطر ابتلا به آلزایمر را در شما کاهش دهند.

۸٫ عدس و لوبیا

آنها مقدار زیادی فیبر، پروتئین، ویتامین B و مواد معدنی دارند. این دانه‌های خوراکی برای از دست دادن وزن واقعا مفید هستند و همچنین در ایجاد سیستم عضلانی و عصبی کمک می‌کنند.

 

لطفا نظرات خود را در مورد این پست با ژوریت در میان بگذارید…

 

😉   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  😉

منبع: وب‌سایت stylenrich

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *