قسمت هشتم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت هشتم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت هشتم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت هشتم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه، در ادامه مباحث مربوط به بازاریابی موتور جستجو، توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید.

شما از طریق لینک‌های روبرو  هفتم، ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در چند پست قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند.

و همچنین گفته شد با استفاده ار تگ‌ها و روش‌های مختلف بر کلیدواژه خود در متن تاکید کنید.

شما باید بدانید استفاده تگ‌های h1 تا h6 برای تاکید کلیدواژه مهم می‌باشد ولی نباید از تگ h1 چند بار در متن خود استفده نمایید. شما باید عنوان خود با تگ h1  مشخص کنید و بهتر است در عنوان از کلمات کلیدی خود استفاده نمایید.

به عبارت دیگر گفته می‌شود شما باید در هر متن به تعداد شماره تگ، از آن تگ در محتوای خود بهره بگیرید. مثلا توصیه می‌شود تگ h2 حتما در محتوا به کار گرفته شود و حتما ۱ تا ۲ بار استفاده شود و نه بیشتر و همین طور تگ‌های عنوان بقیه.

نکته مهم در مورد تعداد کلیدواژه چگالی آن است. شما باید چگالی کلید واژه خود را در متن تولیدی در وب‌سایت بسنجید. گفته می‌شود به ازای هر ۱۰۰ کلمه تولیدی ۲ درصد از کلمات کلیدواژه باشد خوب است. پس حتما چگالی کلیدواژه را در محتوا در نظر بگیرید.

برای این قسمت کافیست، با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *