قسمت هفتم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت هفتم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت هفتم: چرا گوگل(Google)؟


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت هفتم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه، در ادامه مباحث مربوط به بازاریابی موتور جستجو، توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید.

شما از طریق لینک‌های روبرو  ششم، پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در چند پست قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند و بعد از انتخاب کلیدواژه چندبخشی باید در محتوای خود به آن تاکید داشته باشید.

ما وقتی می‌خواهیم تاکید بیشتر بر روی یک کلمه یا جمله در یک متن را به فرد دیگری نشان دهیم، از راه‌های مختلفی مانند Bold کردن، Italic کردن و یا داخل گیومه یا Qutation قرار می‌دهیم. در رفتار یا موتور جستجوی گوگل نیز باید همین‌طور رفتار کنیم و برای تاکید بر روی کلمات در محتوای سایت باید از Bold کردن، Italic کردن، گیومه و یا Qutation استفاده کنیم.

الگورتیم‌های موتور جستجوی گوگل به حدی قوی و باهوش هستند که تفاوت شکل نوشتاری کلمات در داخل محتوا را درک می‌کنند و در کیفیت رتبه‌بندی سایت شما اعمال می‌کنند. شما باید حتما از تگ‌های h1 تا h6 در نوشته‌های خود استفاده نمایید.

بخصوص تگ h2 به تنهایی در رتبه‌بندی بسیار تاثیر دارد. حتما عنوان‌ مطالب خود را در این تگ بگنجانید و نمایش دهید.

برای این قسمت کافیست، با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *