قسمت ششم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت ششم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت ششم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به بازاریابی مجازی در یک پارگراف، به قسمت ششم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه، در ادامه مباحث مربوط به کلید واژه،  توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید.

شما از طریق لینک‌های روبرو  پنجم، چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در چند پست قبلی توضیح داده شده که کلیدواژه‌های چندبخشی برای بهینه‌سازی مناسب هستند و چون اکثر کاربران هنگام جستجو در گوگل معمولا از دو تا سه واژه برای سرچ موردنظر خود بهره می‌گیرند، شما هم باید از عبارت‌های چندبخشی به عنوان کلیدواژه‌های اساسی سایت خود استفاده نمایید.

بعد از این کار مرحله مهم، تاکید بر روی این کلمات انتخاب شده است. حتما از خود می‌پرسید که تاکید یعنی چه و چگونه باید انجام گیرد. در واقع شما مدیر وب‎‌سایت محترم باید در هنگام تولید محتوا برای سایت خود و انتشار آن، از این کلیدواژه‌های استفاده نمایید.

با این کار شما تاکید لازم را در سایت خود بر روی کلیدواژه‌های خود انجام داده‌اید. حال خزنده‌های گوگل با بررسی سایت شما و اینکه آیا کلید‌‌واژه‌ها به درستی انتخاب شده‌اند یا خیر، سایت شما را رتبه‌بندی می‌کنند.

در اینجا باید این نکته را متذکر شویم که خزند‌ه‌های گوگل خیلی باهوش عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، الگوریتم‌های هوشمند گوگل حتما رابطه بین محتوای سایت و کلیدواژه‌های مدنظر شما را می‌سنجند و درستی یا نادرستی این ارتباط را تایید یا رد می‌کنند.

اگر این ارتباط تایید، سایت شما روز به روز ارتقا می‌یابد و در غیر این صورت، تاثیر منفی بر روی سایت شما خواهد داشت و رنک منفی به سراغ سایت شما خواهد آمد.

برای این قسمت کافیست، پس تا قسمت بعد، با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *