قسمت پنجم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت پنجم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت پنجم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به فضازی مجازی در یک پارگراف، به قسمت پنجم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید…

شما از طریق لینک‌های روبرو چهارم، سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم شما باید بر روی کلمات چندبخشی تمرکز کنید و سایت خود را برای کلیدواژه‌های چندبخشی بهینه کنید. به عبارت‌دیگر، شما باید خود را جای مخاطبین قرار دهید و کلماتی که فکر می‌کنید توسط آن شما را جستجو می‌کنند شناسایی نمایید.

شما باید بر جذب مخاطبین خود تمرکز نمایید. یعنی فکر مخاطبین خود را بخوانید و کلمات مود جستجوی آنها را بیابید و سایت خود را با آن کلمات بهینه نمایید. چون بیشتر کاربران اینترنتی مبتدی هستند و قبل از هرکاری به دنبال مطالب آموزشی هستند؛ شما می‌توانید با مطالب آموزشی ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

اگر شما بر موضوع خاصی تمرکز دارد، فقط در آن زمینه مطلب آموزشی انتشار دهید. اما اگر سایت شما یک سایت همه منظوره است باید در همه جنبه‌ها مطلب آموزشی تولید و منتشر کنید.

به اندازه یک پاراگراف توضیح داده شد، پس تا قسمت بعد، با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطالب با ژوریت در میان بگذارید…

 

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *