قسمت چهارم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت چهارم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت چهارم: چرا گوگل(Google)؟


در ادامه مطالب مربوط به فضازی مجازی در یک پارگراف، به قسمت چهارم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید…

شما از طریق لینک‌های روبرو  سوم، دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

در پست قبلی مربوط به “چرا گوگل؟”، گفته شده که کلید واژه در واقع کلماتی هستند که وقتی افراد از طریق گوگل به سرچ می‌پردازند، از آن کلمات استفاده می‌کنند. اگر شما صحب یک برند تازه تاسیس هستید کار اشتباهی است که بخواهید تمام انرژی خود را برای نام برند خود صرف کنید تا آن را به یک کلیدواژه پرمخاطب تبدیل کنید.

چون برند تازه تاسیسی که هنوز به مخاطبین شناسانده نشده، توسط کاربران اینترنتی سرچ نمی‌شود. ولی اگر برند شما معتبر و پرمخاطب است صرف انرژی برای آن درست و بجاست.

برای اینکه ببینید که چه کلمه‌ای پرمخاطب است می‌توانید از ابزار Google Trands استفاده کنید. شما با استفاده از این ابزار می‌توانید کلیدواژه مورد نظر خود را مورد آنالیز قرار دهید که چه مقدار پرمخاطب است. به عبارت دیگر روند جستجوی کلمه موردنظر شما را نشان می‌دهد.

موضوع دیگر این است که شما باید کلیدواژه‌ای چند بخشی انتخاب کنید و نباید بر روی کلمه‌های تک بخشی تمرکز کنید. چون افرادی که در گوگل به سرچ حرفه‌ای می‌پردازند در اکثر مواقع از ۲ و بیشتر ۳ کلمه برای سرچ موردنظر خود استفاده می‌کنند تا بازه جستجو را کوچک نمایند.

چون که گفته بودیم در هر قسمت به اندازه یک پاراگراف بحث کنیم، ادامه این بحث در پست بعدی ارائه می‌شود. پس با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطلب با ژوریت در میان بگذارید…

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *