قسمت سوم: چرا گوگل(Google)؟

قسمت سوم: چرا گوگل(Google)؟

“قسمت سوم: چرا گوگل(Google)؟”


در ادامه مطالب مربوط به فضازی مجازی در یک پارگراف، به قسمت سوم رسیدیم. در این پست ژوریت قصد دارد تا به صورت کوتاه توضیح دهد چه کلید واژه‌ای برای سایت خود تعیین کنید. پس با ما همراه باشید…

شما از طریق لینک‌های روبرو دوم و اول به پست‌های قبلی دسترسی داشته باشید.

کلید واژه در واقع کلماتی هستند که وقتی افراد از طریق گوگل به سرچ می‌پردازند، از آن کلمات استفاده می‌کنند. اگر شما صحب یک برند تازه تاسیس هستید کار اشتباهی است که بخواهید تمام انرژی خود را برای نام برند خود صرف کنید تا آن را به یک کلیدواژه پرمخاطب تبدیل کنید.

چون برند تازه تاسیسی که هنوز به مخاطبین شناسانده نشده، توسط کاربران اینترنتی سرچ نمی‌شود. ولی اگر برند شما معتبر و پرمخاطب است صرف انرژی برای آن درست و بجاست.

برای اینکه متوجه شوید که چه کلمه‌ای پرمخاطب است تا از آن برای وب‌سایت خود استفاده نمایید می‌توانید از ابزار KeyWordPlanner که برای کمپانی گوگل است استفاده نمایید. در این ابزار یک باکس وجود دارد که شما می‌توانید کلمه خود را تایپ و ببینید که آیا پرمخاطب است یا خیر.

باتوجه به ابزار فوق باز هم نمی‌توان به‌طور دقیق اعلام کرد که چه واژه‌ای پرمخاطب و پرجستجو است و کدام نیست. درست است که گوگل می‌گوید کلمه موردنظر شما چند بار سرچ شده، در طی یک بازه زمانی، ولی باز هم نمی‌توان اعتماد نمود.

چون بیان کرده بودیم در هر قسمت به اندازه یک پاراگراف بحث کنیم، ادامه این بحث در پست بعدی ارائه می‌شود. پس با ما همراه باشید…

لطفا نظرات خود را در مورد این مطلب با ژوریت در میان بگذارید…

 

🙂   برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال تلگرام ژوریت بپیوندید…  🙂

منبع: وب‌سایت Picor

نویسنده مطلب: فرشید وثوق

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *